Vi opdaterer vores hjemmesidedesign for at forbedre oplevelsen på vores hjemmeside.

Kirkekontoret


På kirkekontoret møder du:


Karen Heidemann
Kordegn og Personregisterfører

Telefon: 4848 4131
E-mail: asminderoed.sogn@km.dk
Det er vigtigt, at du bruger sikker mail til kirkekontoret, når du sender dit CPR-nr. eller andre personfølsomme oplysninger. Du skal anvende dit NemID og venligst anføre din emailadresse og et telefonnummer i tekstfeltet til din besked, så vi kan komme i kontakt med dig.

Kirkekontorets telefon- og ekspeditionstid:

Tirsdag kl. 10.00 - 13.00
Onsdag kl. 10.00 - 13.00
Torsdag kl. 11.00 - 15.00
Fredag kl. 10.00 - 13.00

Kirkekontoret er lukket mandag, lørdag og søndag.

Evt. ændringer i kirkekontorets telefon- og ekspeditionstid omtales her og vises i slideshow på forsiden:
Kirkekontoret er lukket onsdag den 8. december.

Kirkekontoret er lukket: i Julen (24.-26. december), Nytårsaftensdag, Nytårsdag, Skærtorsdag, Langfredag, 2. påskedag, St. Bededag, Kr. Himmelfartsdag og Grundlovsdag.

Henvendelser
Vedrører din henvendelse en eller flere af nedenstående ting, skal du/I anmelde det/bestille på borger.dk med brug af dit NemID/MitID:

- attester
- omsorgs- & ansvarserklæring
- navngivning
- navneændring (kontakt gerne kirkekontoret for vejledning inden ansøgning)
- dødsfald og begravelse.

Vedrører din henvendelse en eller flere af nedenstående ting, skal du skal henvende dig til personregisterføreren på kirkekontoret i bopælssognet, hvor du selv eller de berørte personer har adresse:

- attester
- barnedåb/voksendåb
- vielse/kirkelig velsignelse
- konfirmation
- begravelse
- medlemsskab.

Vi gør opmærksom på, at vi indtil videre ikke kan tilbyde at acceptere den nye kørekort-app som ID.